Friday, October 19, 2012

buletin pertama dari H H ISMAIL MANAGEMENT SERVICES SDN BHD

salam sejahtera kepada semua reader,

asal nya buletin ni nak di edar tahun 2011 tapi saya sibuk fokus untuk keja di pejabat. jadi dengan rasa bahagia nya dan syukur ke hadrat ilahi saya berjaya mencetak buletin ini yang telah di edit mengikut kesesuaian semasa.


Buletin-kaedah terbaik menyampaikan maklumat

Ekoran terdapat pelbagai sistem penyampaian maklumat yang terkini dari segi media cetak dan elektronik, H H Ismail Management Services Sdn Bhd melalui Buletin H H Ismail menyampaikan maklumat melalui pengiriman artikel buletin secara bulanan berkonsep faksimili. Ujar ketua editor Buletin H H Ismail Encik Nasrul walaupun kini media cetak dan elektronik berlumba-lumba menyampaikan info terkini kepada masyarakat umum tentang ilmu asas perniagaan, namun beliau yakin pengiriman melalui pos secara bulanan yang berkonsep tradisional masih mendapat tempat di hati pembaca artikel serta mereka yang mendambakan ilmu.

Tambahan pula, buletin yang di edarkan kepada pelanggan dan peniaga terpilih memiliki kelainan dari buletin artikel yang lain serta sesuai dengan semua lapisan pembaca.

saya mewakili firma saya sendiri dan warga kerja hhismail memohon maaf lah kepada reader jika tidak berkesempatan memiliki nya sebab usaha yang terbatas. tetapi jika pihak reader mempunyai faks boleh lah post di sini utk kami faks kepada anda.

1 comment:

monashis said...

edisi pos juga di edarkan kepada yang terpilih atas usaha terbaik kami